czwartek, 1 stycznia 2009

Prezenty-a kto ich nie lubi?

Duża już jestem ( a od dzisiaj ,,papierowo,, rok starsza...buuuu) i raczej w Mikołaja wierzyć nie powinnam.Ale jak tu nie wierzyć skoro przynosi takie piękne prezenty.Dostałam sliczny ,szklany swiecznik.Cieszyłam się jak dziecko, gdy go zobaczyłam.Zresztą staram się zawsze przynajmniej udawać, że prezent mi się podoba,nawet jak się nie podoba.Zawsze przecież można sprzedać nietrafiony podarunek na allegro.Sie przyznam po cichu ,że kilka niechcianych,nielubianych rzeczy udało mi się sprzedać na allegro.Cieszę się ,że komus się spodobały i jeszcze się przydadzą.





11 komentarzy:

  1. Piękny prezent!!!

    Masz śliczne okna i parapety...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny świecznik. Zauważyłam w różnych magazynach wnętrzaskich, że szklane, przejrzyste dekoracje są ostatnio niezwykle na czasie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia i świecznik bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny świecznik. Sam w sobie jest piękny i ileż daje możliwości przybrania go. Za każdym razem może być inny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ,ten prezent widać że trafiony !
    Pasuje do każdego typu wnętrza .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny i cieszę się , że nie tylko mnie się ten świecznik podoba....
    Baaaardzo serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Agus-jezeli masz ochote pozostac trzecia osoba w zabawie na moim blogu to prosze o znak.W przeciwnym razie bede musiala obdarzyc upominkiem inna osobe.Swieczniki bardzo ladne i na modzie:)Pozdrawiam cieplo i zycze wspanialego nowego roku 2009.Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piękny a szkło w tym roku bardzo na czasie!
    Poza tym dobrego roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny , ponadczasowy... Z pewnościas niegdy nie wystawisz go na Allegro (-:

    W Villa Italia - egzemplarze w podobnym stylu - szturmują obecnie wystawy . Takie szkło to klasyka
    Pozdr. cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze,że ja wcześniej nie wpadłam na to Allegro... Przecież tam się spodoba komuś to, co mnie już nie cieszy. Dzięki Aga.

    OdpowiedzUsuń
  11. кроме как жрать пирожные ночью делать там нечего упырей нехватает

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ...