środa, 14 stycznia 2009

Piosenka

Zostałam zaproszona do zabawy/pytania przez kopciuszka.
Zasady :
1. Zastanów się, w rytm jakiej piosenki poszedłbyś/poszłabyś na koniec świata, tam gdzie nogi poniosą, lub zabrał(a)byś na bezludną wyspę?
2. Umieść link do tej piosenki na blogu (np. za pomocą YouTube, Wrzuta, Google.video itp.)
3. Napisz, jakie wspomnienia i skojarzenia wywołuje u Ciebie ten utwór.
4. Zaproś 2-5 osób, znajomych bloggerów, do tej zabawy i powiadom ich w komentarzu na ich blogu... Miłego słuchania i wspominania...

Zastanawiałam się jaką dać odpowiedż.Jest wiele piosenek,których słucham ,i które lubię.Ale zdecydowałam się teraz na ABBĘ.

ABBA-DANCING QUEEN

Lubię tę piosenkę.Mam z nią miłe skojarzenia.

W/w pytanie chciałabym zadać:
-keri
-alicji
-lenie

3 komentarze:

  1. Repertuar Abby zawsze należał do tych fajnych,zabawowych-imprezowych,ale po filmie'Mamma Mia' ponownie przeżywa swój renesans.I wreszcie była okazja dokładniej poznać teksty:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez lubie Abbe, moja Mama sluchala jej non-stop jak bylam malym dzieckiem:)). A "Mamma Mia" jeszcze nie widzialam, ciagle nie mam kiedy...
    Ago, dzieki za zaproszenie do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Aguś:)
    Dzięki za zaproszenie do zabawy:)
    A propos poprzedniego posta - łóżko piękne... O poduszkach nic nie mogę powiedzieć, bo to byłoby nie obiektywne:)))) Ale miło mi było zobaczyć:)
    Trzymaj się ciepło! Miłego dnia!
    Alicja
    P.S. Z przyjenością wpisałam Cię na moją listę blogów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ...