poniedziałek, 9 lutego 2009

Krótki przegląd pogody

Sobota.Wiosna.
Myję okna,sprzątam.Słyszę jak moje chłopaki smigają na motorynce po placu tuż za płotem.Cieszą się.Ciepło.


Niedziela.Dalej wiosennie.Krótki spacerek po pobliskich (kilka metrów)chaszczach.
Pierwsze ,,kotki,,się obudziły.
Aparat odmówił posłuszeństwa.Ach te baterie...




Poniedziałek.....Snieg.Oszaleć można.
Moje szafirki kwitną cudownie.Nie boją się sniegu za oknem.
Ja zresztą też.


A jak będzie jutro? Słonecznie,sniegowo?
Kto to wie?
Ale czy to ważne?
Tyle wokół nieszczęsć i chorób.
Więc oby zdrowo i szczęsliwie było.

7 komentarzy:

  1. Pogoda ostatnio płata nam figle.
    Masz rację oby zdrowo i szczęśliwie!
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupiłam szafirki a zakwitły żonkile. padłam ze śmiechu jak to zobaczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sobotę było pięknie ,spędziliśmy ją całą na dworze ,chciałabym więcej takich dni . Dzisiaj niestety zimno i wietrznie ,nosa z domu nie wytknę jeżeli nie ma takiej potrzeby. Masz całkowitą rację ,""zdrowo i szczęśliwie "" ...i byle do wiosny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak pogoda jest bardzo zmienna:)
    U nas rano świeciło słońce, po południu spadł grad...a teraz pada deszcz:(
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ...oby do wiosny...chyba już wszyscy mają dosyć tej burej i szarej pogody. Sobota była przepiękna, już myślałam,że będą teraz takie piękne dni, ale niestety przyszła niedziela i znów paskudnie.Bazie przecudnej urody przypominają, że mimo wszystko wiosna się zbliża:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki piękne za odwiedziny...
    Pozdrawiam bardzo gorąco....

    OdpowiedzUsuń
  7. Bazie piękne, jeszcze nie widziałam w tym roku. Pogoda rzeczywiście zwariowała:) Własnie nas zasypuje śnieg po kolana:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ...