sobota, 11 lutego 2017

Witam ....

Witam serdecznie wszystkich
Długo mnie nie było tutaj . Bardzo długo bo prawie dwa lata.
Sporo się działo w moim życiu . Dobrych i tych niekoniecznie dobrych rzeczy.
Blogowanie zeszło na dalszy plan . Jednak nie zapomniałam jak tu było miło i ile miłych osób poznałam .
Chciałabym tu wrócić i spotykać sie z Wami . Tylko czy ktoś tu jeszcze zajrzy ?
W domu niewiele się zmieniło . Kolorystyka dodatków tylko. Brakowało mi blogowych inspiracji .
Brakowało czasu , chęci , motywacji ...
Pozdrawiam wszystkich w ten zimowy , mroźny wieczór .
Przed chwilą wróciłam ze spaceru. Zrobiłam co prawda tylko 3 km ale nos mi nieźle zmarzł . 😄

Kilka zdjęć z mojego salonu , teraz miętowo - turkusowego .
Zapomniałam jak się powiększa zdjęcia ... 😔


    

58 komentarzy:

  1. Witam !
    Cały czas tu zaglądałam z nadzieją że coś ruszy....
    No i doczekałam się :)
    Pozdrawiam ciepło Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś w końcu. ...tak się cieszę. ...Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,że Pani wróciła... Cieszę się...

    OdpowiedzUsuń
  4. noooo nareszcie (: a co Ty sobie myślisz, że zapomniałam....oj Ty Ty...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj. Bardzo miło, że jesteś znowu:)
    Piękna kolorystyka salonu.
    Pozdrawiam serdecznie i zyczę uśmiechniętej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że jesteś tu znowu z nami :) Mam nadzieję, że tych złych wydarzeń było jednak mniej niż tych dobrych, trzymam kciuki za słoneczne poranki i spokojne nocki, a salon w turkusach piękny :)

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, cały czas zaglądam:)
    Bardzo się cieszę, że jesteś.
    Wszystkiego dobrego
    pozdrawiam cieplutko
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie:)Czekam na nowe posty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się że wróciłaś:)))salon wygląda pięknie a turkusowe dodatki przypominają mi lato:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajrzy, zajrzy ... regularnie sprawdzałam, czy nie pojawił się jakiś nowy post, który mi mógł umknąć. Cieszę się, że jesteś. Mam nadzieję, że wszystko się poukładało i znowu będziesz nam pokazywać piękne skrawki swojego świata.
    Mocno ściskam na powitanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje,że uda mi sie tu bywać w miarę regularnie :)

      Usuń
  11. No nareszcie !
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, witam!
    Cieszę się, że wróciłaś, ja też z tych zaglądających, oczekujących
    Salon bardzo ładnie się prezentuje. Jak dużo znaczą gustownie i kolorystycznie dobrane dodatki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie,że jesteś :) Salon w kolorystyce miętowo - turkusowej bardzo ładnie się prezentuje.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobra decyzja :) turkusowe dodatki boskie,cały domek super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo się cieszę, że wróciłaś <3
    Domowe migawki jak zawsze piękne, zachwycająco wyglądają turkusy na tle szarości i bieli :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super że jesteś. Brakowało mi Twoich wpisów. Salon piękne się prezentuje.
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że znajdę troche czasu,żeby coś skrobnąć :)
      Dziękuje :)

      Usuń
  17. Pamiętam ten piękny salon z sesji w którymś z magazynów, w turkusowej tonacji też wygląda świetnie, turkus z szarością daje efekt.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niewiele się zmieniło w tym salonie... Kolory tylko, więc możesz go pamiętać..
      Dziękuję Ci bardzo

      Usuń
  18. Fajnie, że planujesz powrót do blogowego światka. Lubiłam wpadać na twoje salony z wizytą. Pięknie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj znów! :) Ślicznie u Ciebie dobrze że jesteś

    OdpowiedzUsuń
  20. Aga kochana! Super, że jesteś!!!!!! Nieraz myślałam co u Ciebie. Musisz skrobnąć mi parę zdań, ok? Sama nie wiem, czy potrafię powiększać zdjęcia:((((
    Jak zwykle pięknie! Piękne turkusy, wazony odlotowe, no i ta poducza taka jakby przeplatana, śliczna. Buziaki Ci przesyłam i mam nadzieję, że będzie tak jak dawniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć kochana! Napiszę do Ciebie! Dziękuję Ci bardzo

      Usuń
  21. ja niestety tez swoj pozucilam, ale mam cicha nadzieje ze w tym roku jakos uda mi sie znalesc czas na dalsze go prowadzenie, troche mi sie za tym teskni ale czasu nie da sie kupic na przyjemnosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie.. ten czas.. dla mnie to tez problem...
      Dziękuje ,że wpadłaś.. Pozdrawiam

      Usuń
  22. Masz bardzo ładne wnętrze. A kolekcja miętowo-turkusowych dodatków jest jak najbardziej w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj jaki fajny klimat...Czasami przerwa jest potrzebne ...Super ze wróciłaś....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie. Zdradź proszę, jak Ty to zrobiłaś, że po dwóch latach tyle komentarzy??? Ja się tu męczę i jak dostanę choć dwa to się cieszę ;)
    Ślicznie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe.. Rozbawiłaś mnie :)
      Dziękuję Ci za odwiedziny .. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  25. Cierpliwe czekanie się opłaciło,ciągle zaglądałam mając nadzieję,teraz i sama wiem że przerwy się zdarzają ba są nawet potrzebne,ale cieszę się na Twój powrót aagaa. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak bywa, że pewne rzeczy niestety idą w odstawke .... Dziękuje Ci za miłe słowa ...

      Usuń
  26. Pięknie u Ciebie :) na pewno będę tutaj zaglądać :) pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  27. Dwa lata tu zaglądałam z nadzieją,że jednak wrócisz. Cieszę się :) pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  28. Regularnie zaglądałam i czekałam na nowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepieknie. Jak dobrze, ze wrocilas!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ...