niedziela, 19 lutego 2017

Kredensik


Dzień dobry wszystkim :))
Bardzo dziękuje za wszystkie miłe słowa i odwiedziny ..
Byłam mile zaskoczona , że pamiętacie ..:)
Przejrzałam też kilkanaście znajomych blogów . Wszystko sie pozmieniało bardzo . Pozmieniały się szaty graficzne blogów , gusta , wnętrza .. Nie do nadrobienia to wszystko ...
Chciałam pokazać Wam dzisiaj kredensik- witrynkę, którą znalazła i przygotowała dla mnie
Aga. Dziękuję Ci bardzo .I miło było Cię zobaczyć Aga ..
Jest piękny, bardzo dokładnie wykonany ...Cudo..
Stoi na razie w sypialni .. No wiem , że to nie miejsce dla niego ale tylko tam było miejsce
na razie .. Przeniesiemy go do salonu na miejsce bieliźniarki tam stojącej.
Tylko nie znalazłam jeszcze czasu , by opróżnić bieliźniarkę, przenieść do sypialni , tam zanieść witrynkę.....
Kiedyś ten moment nastąpi ...😀😀😀
Ponuro dzisiaj było , mało światła . Nie używam żadnego programu do obróbki zdjęć..
Zdjęcia prosto z telefonu .. I na dodatek robione na szybko , bo spieszyłam sie
na charytatywny bieg dla Pana Romana, chorego na szpiczaka plazmocytowego ..

Pozdrawiam wszystkich serdecznie . Życzę duuuuużo słońca ....





 


 


 


 

 


 


 


 


 


 


21 komentarzy:

  1. Kredens jest po prostu przepiękny <3 Wspaniały nabytek :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ,że on taki piękny , to zasługa Agnieszki ;)
      Dziękuję Ci za odwiedziny ..

      Usuń
  2. Prawdziwy kredens. Jest piękny.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś od razu jak zobaczyłam cudeńko to pomyślałam o Agnieszce! Śliczny!
    U mnie nic się nie zmieniło wszystko po staremu ale za to świat blogowy jak dla mnie nie do poznania!Uściski przesyłam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kredens:-) Fajnie, ze wróciłaś do blogowania-bardzo się cieszę!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie się prezentuje ten kredens, naprawdę wygląda bosko :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kredens :) Dobrze Cię tu znów widzieć ;) Uściski biegaczu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Agula dziękuję za zaufanie i powierzenie mi ozdobienia Twojego domu :-)
    W metamorfozę witrynki włożyłam całe serce i z duszą na ramieniu Tobie go przekazałam, ale widać że obawiałam się na "zapas".
    Życzę żeby zamieszkały w nim same domowe cudeńka !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest wspaniały i sam w sobie jest piękną ozdobą wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńko ! uwielbiam takie meble :) sama jestem posiadaczką takich mebli ,podobaja mi się te malowane ale sama też nie podjęłabym się ich malowania :) pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kredensik. Chciałabym taki wstawić do mojegomieszkanie wroclaw,. Kupiłam je niedawno i zastanawiam się w jakim stylu je urządzi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ...