poniedziałek, 30 marca 2015

Przygoda z Alicją....

12 marca w kwietniowej Werandzie Country ukazał się artykuł z moim mieszkaniem w wiosenno-wielkanocnej aranżacji.....
Tym razem sesję zaproponowała mi Alicja Radej...
Stres ..wiadomo , był....
Tym bardziej,że na przygotowanie miałam tylko dwa tygodnie....
Posprzątać wszystko ...ech, maraton niezły...
Chociaż to wszystko nic ze znalezieniem w styczniu wiosenno-wielkanocnych kwiatów i dekoracji...
Dziękuję dziewczynom z
http://tendom.blogspot.com/ oraz Anitce z http://www.greendeco.org/  za stworzenie dla mnie w błyskawicznym tempie pięknych dekoracji...
Dziękuję też Ani, z miejscowej kwiaciarni Magnolia , za świeże kwiaty i śliczne aranżacje z wiosennych kwiatow....
A przede wszystkim dziękuję Alicji i Darkowi....
Za piękną  sesję ,za miło spędzony czas...
Czułam jak byśmy znali się od zawsze ..
Obydwoje sympatyczni, mili i .... Prawdziwi profesjonaliści....
Tworzą magiczny klimat na zdjęciach i magiczną atmosferę.....
Dziękujemy kochani.....













Pozdrawiam bardzo serdecznie

35 komentarzy:

  1. Widziałam, czytałam i oczywiście poznałam , że to Twój domek na zdjęciach, gratuluję !!!!
    Pięknie żółciutko się zrobiło i wiosennie, chociaż w styczniu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam, czytałam i oczywiście poznałam , że to Twój domek na zdjęciach, gratuluję !!!!
    Pięknie żółciutko się zrobiło i wiosennie, chociaż w styczniu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję publikacji:)
    Pozdrawiam radośnie!
    Kasia
    Kasmatka

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Kochana :) Muszę koniecznie zobaczyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam, widziałam. Super, gratuluje:)))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję serdecznie. Tego magazynu nie kupuję ale po numer z tobą zaraz pobiegnę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję. Koniecznie muszę zakupić gazetkę!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana
    Cieszę się bardzo i gratuluje,
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę!!! Gratuluję Agnieszko, kupię, będę cieszyć oko:) Póki co leżę od tygodnia złożona paskudną grypą! Nie życzę.... Po co mi były czyste okna na Wielkanoc....
    Buziaki Wielkanocne Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Agus lece kupic Werande :) Musze przeczytac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję sesji!!!
    Wracam po przerwie do blogowego świata w zupełnie innej odsłonie . Zapraszam
    grey-home.blogspot.com

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  12. Sesja wspaniale się udała, z przyjemnością oglądałam:):) Pozdrawiam ciepło!:):)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj,wspaniale,cudownie,gratuluje,już biegnę kupić,obejrzeć,poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To wspaniałe nowiny, moje gratulacje! Koniecznie muszę kupić ten numer :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie gratuluję publikacji :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aga gratulacje !
    Jeszcze nie czytałam ale wiem, że na pewno wszystko poszło wspaniale !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. Agusia gratuluję pięknej sesji!
    radosnego alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję i ja:)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na miętowe jaja:)
    http://pastelowonabialym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Agunia.
    Tobie i Twoim bliskim życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogromne gratulacje :) Cudnie czyta się takie wiadomości! Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję:)) i życzę radosnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sesja , przyznam się ,że tylko dla niej kupiłam Werandę , śliczny masz domek , ciepły i przytulny ,
    Uściski ślę i przy okazji Wesołych Świąt życzę .

    OdpowiedzUsuń
  23. Wizyta magazynu to sporo przygotowań, nie dziwię się, że był stresik. Doceniono dobry gust w aranżacji, to i znalazło się miejsce w gazecie. Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję !!! Radosnych Świąt :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  25. Agnieśku kochany, Wesołych Świąt dla Ciebie i Twojej rodzinki, przesyłam wielkanocne całusy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję pięknej sesji:-)
    Radosnych Świąt Agnieszko!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Z tak urządzonym mieszkankiem nie dziwię się, że magazyn postanowił wyróżnić je na swoich stronach. Teraz inni mogą się wzorować na najlepszych.

    OdpowiedzUsuń
  28. Serdecznie gratuluje Aga :-* , pamiętam jak byłam zachwycona Twoim domkiem w MM, a teraz przegapiłam,
    ale szkoda. może kupię jeszcze gdzieś numer archiwalny :-(
    Ściskam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję :)
    A ja nie mam tego numeru...:(
    Przegapiłam...:(

    OdpowiedzUsuń
  30. Boazeria - świetny i bardzo praktyczny pomysł :)
    Świetna sesja, której bardzo gratuluję ! <3

    Pozdrawiam cieplutko
    Magda z Krainy Szczęsliwości

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ...