czwartek, 14 sierpnia 2014

Ostatnie zakupy

Od czasu do czasu i na blogu trzeba posprzątać prawda? Jakąś pajęczynke zdjąć, kurzyk pościerać....
Jak się  wchodzi na bloga regularnie ,to nie ma potrzeby ale jak od wielkiego dzwonu, to cuż...zarasta brudkiem ,oj zarasta...

No to odkurzam małym pościkiem z moimi ostatnimi nabytkami...
Bardzo podobają mi się cynowane naczynia  .Mam na nie ostatnio po prostu "fazę". Są piękne i eleganckie. 
Myślę,że pasują do różnych stylów,wszystkich wnętrz i są ponadczasowe.
Mnóstwo tych wyjątkowych przedmiotów można dostać u dziewczyn w TENDOM . Podoba mi się zestawienie ocynkowanej stali , i ze szkłem, i z porcelaną...
W ogóle podobają mi się w każdej postaci.
W Tendom kupiłam piękną tacę, karafeczkę upolowałam na Allegro a piękne świeczniki są od Lilli....



















Pozdrawiam wszystkich baaardzo serdecznie
Aga

46 komentarzy:

  1. Ja też uważam, że ten materiał jest bardzo szlachetny, elegancki a zarazem pasuje do różnych wnętrz. Piękne zakupy, karafka jest piękna, choć ja mam ostatnio fazę na tace ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są :) i bardzo pasują do Twojego eleganckiego wnętrza :)
    Oj rzadko bywasz.. rzadko...

    OdpowiedzUsuń
  3. :))) ja też uwielbiam cynę. U Ciebie wygląda rewelacyjnie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Agus przepiekne zakupy zrobilas, te rzeczy idealnie wpasowaly sie w wystroj domu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne... też lubię połączenie cyny ze szkłem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne naczynia i świeczniki, ach!!! A o zaległościach t ja zdecydowanie coś wiem.... zapomniałam o blogu na prawie 8 miesięcy, ale pomału wracam! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świeczniki u Ciebie wyglądają bardzo elegancko i dostojnie. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne przedmioty! W rogu salonu wypatrzyłam " kątnik" bardzo podobny do mojego....ale, mój jak na razie stoi w garażu i czeka na przemalowanie:(
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj
    Wspaniała karafka a te świeczniki wprost przecudne.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Świeczniki mnie zauroczyły, super zakupy, pozdrawiam i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakupy świetne..ta karafka to marzenie!:-) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cyna i szkło zawsze wyglądają bardzo elegancko. Lubie to połaczenie. Pasują do wnętrza glamour i do wiejskiej chaty:) Cudowności upolowałaś.
    Pozdrawiam z Przytulnego. Wreszcie mogę nadrobicćzaległości w podczytywaniu Waszych blogów:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Też je bardzo lubię, a szczególnie karafki i tace. Piękne "łupy" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo,bardzo piękne przedmioty:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. cudna karafka ,taca... uwielbiam takie przedmioty :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko zachwyca,uwielbiam takie dodatki, taca może najbardziej.pięknej niedzieli Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne przedmioty! Kojarzą mi się z okresem przedwojennym, z eleganckimi i precyzyjnie wykonanymi wyrobami niemieckimi, które miała moja Babcia. Bardzo lubię takie szklaneczki o grubych ściankach z wzorem krateczki/rombów:) Miłego tygodnia:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne dodatki a tacka cudowna po prostu.. Uwielbiam takie starocie
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://beautyisinthedetails321.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Aguśku piękne te naczynia:)) Wspaniale się prezentują na Twoim kredensie. Ślę całusy!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2900 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników, którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu.

    Serdecznie zapraszamy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna karafka i przepiękna tacka! Cała aranżacja jest cudowna! Szczególną uwagę zwrócił kredens, na którym stoją prezentowane przedmioty: jest przepięknie rzeźbiony, ale także ma fantastyczne efekty kolorystyczne :) Czy mogę dowiedzieć się o nim coś więcej (czy taki został zakupiony, czy też jest to efekt własnej pracy, jeśli tak, to jakimi technikami uzyskany)?
    Będę bardzo wdzięczna :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz...Kredens kupiony na Allegro już w takim stanie. Oprócz małego szorowanka nie wymagał praktycznie zadnych poprawek.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  22. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze.Dziękuję również ,że znalazłyście chwilkę na odwiedziny..Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie nabytki bardzo udane, ale karafka zawładnęła moim sercem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Aga, dziękujemy serdecznie za pozytywne słowa na temat naszego sklepu! Rzeczywiście staramy się mieć mnóstwo posrebrzanych i cynowanych przedmiotów w ofercie, ponieważ same za nimi przepadamy. Szalenie nam miło, gdy nasz asortyment jest doceniony... Pozdrawiamy ciepło! Monika i Kasia tendom.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne ..... karafka jest wprost cudna!
    pozdrawiam serdecznie Kami

    OdpowiedzUsuń
  26. jestem zachwycona Twoja karafka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dawno u Ciebie nie byłam ale sobie dziś nadrobiłam zaległości. Piękna karafka , a te szklaneczki są przecudowne. Zakupy się udały. Ściskam i życzę miłej niedzieli. Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  28. Sliczne perelki kochana! Pozdawiam niedzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. O matko! Ale śliczne! Na prawdę eleganckie i do każdego stylu wnętrza będą pasować. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale urocze zakupy! Wszystko bym przygarnęła do siebie, karafka przecudnej urody, no i zdjęcia umiesz robić, gratuluję i zazdroszczę! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj:)
    Strasznie długo mnie tu nie było....Zakupy bardzo udane, karafka jest śliczna, mam bardzo podobną:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo klimatycznie i stylowo u Ciebie. Piękny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mieszkanie jak z magazynu - przepiękne meble, a karafka to po prostu cudo! Będę obserwować Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  34. W 2009 poczułam, że mój świat się zmienia, że rozmijam się w priorytetach z ludźmi których uważałam za przyjaciół, nie chciałam uczestniczyć w tym dziwnym wyścigu nie wiadomo po co, dlaczego. Poczułam, że ja chcę inaczej, po swojemu, nie zawsze zgodnie z modą, z czyimiś oczekiwaniami, a raczej zgodnie ze sobą i tym co ja uważam za dobre dla mnie. Poznałam wtedy blogowy świat, jeszcze malutki, ale jak bardzo mi bliski, niewymuszony. Poczułam jaką więź, siłę, energię, moc, ciepło, dobro, przyciąganie, poznałam Elizę z Utkane z Marzen i Asię z Green Canoe, a potem kolejne wspaniałe, mądre osoby i ich świat, który miałam wielką przyjemność poznać i tak troszeczkę uczestniczyć w ich życiu. Wszystko się zmienia, może wygasa ta ten żar, który napędza do zamieszczania kolejnych postów, może pojawia się zmęczenia i znudzenie, może poczucie, że nikt tych postów nie czyta. Otóż czyta, czyta mnóstwo ludzi takich jak ja, którzy może nie komentują często, ale potrzebują tych wirtualnych znajomości jak powietrza. Dlatego chciałam Ci podziękować za ten blog i mimo coraz rzadszych, tak przez mnie wyczekiwanych wpisów chciałam Ci powiedzieć, że jesteś nam potrzebna, ważna. Pozdrawiam. I

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej hej Agnieszko! Co u Ciebie?
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  36. Takie naczynia ciężko zauważyć między zwykłym towarem na półkach, raczej prawdziwi koneserzy wyłapują je z tłumu obecnych wzorów. Ale cyna warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje...traktuje to jako wielkie wyróżnienie...

      Usuń

Dziękuję ...