czwartek, 19 czerwca 2014

Niespodzianka......

Macie czasami tak,że coś albo ktoś zaskoczy Was tak,że nie wiecie co zrobić, ani jak się zachować?
Ja miałam tak niedawno..Zadzwonił kurier ,że jedzie do mnie z przesyłką...Za nic na świecie nie mogłam sobie przypomnieć ,co też ja zamówiłam. Głowę dałabym sobie uciąć,że nic,że to na pewno pomyłka.
Przesyłka odebrana.A  w środku niespodzianka!!! Dziewczyny z http://www.tendom.pl/  bardzo mnie zaskoczyły. Dostałam od nich prezencik za dotychczasową zakupową wspólpracę.
 Śliczny szklany lampion ze świeczką!! Lampion może też służyć jako wazon na kwiaty. W zależności od potrzeb,humoru,sytuacji.
Tendom to jedno z moich ulubionych miejsc w sieci,gdzie można nabyć piękne,stylowe i niepowtarzalne rzeczy do domu. Do dekoracji,do codziennego użytku, dla poprawienia humoru.
A wszystko z klasą,niepowtarzalne ,jedyne w swoim rodzaju.
Często tam wracam.
Jeszcze raz dziękuję dziewczyny.Sprawiłyście mi dużo radości.






Serdeczne pozdrowienia przesyłam.


19 komentarzy:

  1. Super niespodzianka:)
    Niedawno kupiłam sobie podobny lampion:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęśliwy dzien;))) ...no ja tez mam taki lampionik.. lato-muszle... zima - szyszeczki itd;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ pięknie z tym różem u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! takie niespodzianki to ja tez lubie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś , cieszę się z Tobą i troszkę zazdroszczę tego pięknego obrusu ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tak czasem mam ,że ktoś zrobi mi niespodziankę:)))i jest radocha niesamowita:)0ale Ty mi zaraz powiedz gdzie zdobyłaś taki piękny obrus:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj
    Świetna niespodzianka, rewelacyjny lampion.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny gest ;) Prezent cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. W domu mam kilka tych pieknych lampioników i uwielbiam je, są bardzo praktyczne. Piękny gest:))
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny prezent:) pozdrawiam Agnieszko bardzo serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię niespodzianki! Twoj prezent jest swietny :) pasuje do Twojej chatki.
    serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Agniesiu gratuluję upominku, dziewczyny są niesamowite:) Lubię te lampiony, bo płomień świecy pięknie w nich tańczy;) Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniała niespodzianka! i lampion piękny, cieszę sie razem z Tobą, pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny prezent ,też mam kilka w różnych rozmiarach ,sprawdzają się doskonale :)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny prezent:) Ja kupiłam podobne wazony w pepco i trzymam w nich świece - prosta dekoracja, ale wygląda fajnie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lampionik rzeczywiście uniwersalny :) I do tego miła niespodzianka.
    Uwagę zwróciłam również na Twój obrusik UROCZY :)
    Pozdrawiam
    Ollina :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie niespodzianki są najfajniejsze:))))

    OdpowiedzUsuń
  18. A czemu mi nikt takich niespodziewanek nie robi? buuu :(
    Sliczy jest!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ...