poniedziałek, 22 marca 2010

Zielony post

Spodobało mi się wicie wianków i postanowiłam zrobić sobie kolejny.
Chciałam z gałęzi brzózkowych ale czasu zabrakło,żeby wybrać się po nie do lasu.
Z braku innego materiału wiankowego oskubałam więc trochę mojego bukszpana.
Wianek raczej wiosenny, nie wielkanocny.
Nie chciałabym wszystkiego dekorować jajeczkami i zajączkami.
Co za dużo ,to niezdrowo.









Po słonecznym ,wiosennym weekendzie zostało niestety tylko wspomnienie.
Ochłodziło się dzisiaj a słoneczko zastrajkowało.
W domu jakoś ciemno i ponuro.
Zdjęcia wyszły mi bardzo kiepskie.
Ale co tam zdjęcia.Wiadomo: "Kiepskiej baletnicy...itd"
Po tym słonecznym i wiosennym weekendzie zostały również czyste okna,
poprane koce,narzuty.Słońce wyszło,dostałam powera,to nie wiedziałam kiedy przestać!
Przestałam,gdy już poczułam,że nie dam rady więcej skakać po parapetach ,wieszać i zdejmować prania itp..Ale skrzydełka z grilla dałam radę jeszcze zjeść...

W zielonym klimacie pozostając ,gałązki z brzózki wypuściły już w wodzie młode ,maleńkie listeczki.


A w ogródku dojrzałam tulipanki i szafirki nieśmiało wystawiające
z ziemi pierwsze zielone listki .
Niewiele ale dobre i to.
Bardzo chce mi się już podziabać,pogrzebać w ziemi.
Mokro jeszcze wszędzie i nie da się w ogródku popracować ale ciągnie...oj ciągnie...


Pozdrawiam wszystkich serdecznie,wiosennie 
i zielono!

38 komentarzy:

  1. Ślicznie i zielono-wiosennie u Ciebie. Bardzo mi sie podoba wianuszek skomponowany z ptaszkiem. A zdjecia wcale nie takie zle - nastrojowe bardzo.
    Pozdrawiam wieczorową porą:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy wianek i ładne zdjęcia!
    Na mnie słońce identycznie podziałało, sprżatałam, prałam jak szalona, hihihi:)
    Uściski!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjecia sa bardzo ladne. Lubie brzoze w wazonie. Kojarzy mi sie z wiosna. Jest taka delikatna. Sliczna kompozycja wianka. Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  4. wianek super zdjęcia nie do zarzucenia już nie mogę sie doczekać zdjęc z twojego ogródka penie będzie cudnie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały wianek, iście wiosenny i energetyczny!!! Odgapię od Ciebie!!!:)) W zamian oferuję 16 arów ogrodu do zagospodarowania, kurczesz no mam w nim co robić, a tylko 2 ręce i wcale nie wiem czy tak bardzo wielbię tę robotę, raczej w ogóle jej nie lubię;./

    OdpowiedzUsuń
  6. Yaneczko-dziękuję kochana.
    Wichrowa-wracam z Twojego bloga i podobne zapędy miałyśmy ostatnio :))))
    Violuś-dzięki wielkie!
    Iwo-mam nadzieję,że mój zapał do kopania nie minie i coś w tym ogródku wyhoduję,żebym mogła pokazać!!
    Lejdiku-kocham Twoje komentarze!Wianek odgapiaj na zdrowie...Ja robótki w ogródku lubię ,i to bardzo.Tylko czasu mi wiecznie brakuje i traktuję go tak po macoszemu.Wiadomo,ważniejszy dom,gotowanie itp niż "kfiotki" ale na ile mi wystarcza sił i czasu,to kopię.....Ale powiem Ci ,że we dwie to by było rażniej..Może najpierw obrobimy Twój,potem przyjdziemy do mojego...

    Serdecznie dziękuję za odwiedziny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękno tkwi w prostocie-bardzo mi się podoba twój wianek:)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Just:)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczny aguś wianuszek zmajstrowałaś ,,a co prawda to prawda,, za duzo jajek i typowych dekoracji świątecznych to nie zdrowo,,a wianek jest idealny na święta i na codzień,,z otaszkiem wiszącym po srodku komponuje sie idealnie,,,az wiosna mi zapachniało:)))
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. I u mnie wczoraj słonko zastrajkowało, może dziś się ukaże:)
    ja mam bardzo maleńki ogródek , ale widzę , że sporo pracy mnie w nim czeka po zimie, a jeszcze nie zaczęłam( najpierw dom),
    Wianuszek śliczny, a brzozę uwielbiam i w ogrodzie i we wazonie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak się uśmiecham do siebie gdyż wczoraj po rodzinnym ogródku biegałam z sekatorem w ręku i naciełam trochę bukszpanu...a potem to sama nie bardzo wiedziałam co mam z nim zrobić:(może podobny wianuszek uda mi się uwić...ślicznie to wygląda:)P.

    OdpowiedzUsuń
  11. U Nas sobota była w strugach deszczu, a My jak wariaty między kroplami biegaliśmy z grabkami po rabatkach.
    Wianek cudny Aguś, muszę też zrobić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie to zrobiłaś.Mój bukszpan został nietknięty na wsi ale "natchnęłaś mnie"-polecę po brzózki

    OdpowiedzUsuń
  13. Zielony to kolor nadziei :) więc jak najwięcej zielonego wokół nie zaszkodzi ;) wianek cudny i nawet bez jaj kojarzy mi się z wielkanocą :)
    Pozdrawiam porannie i optymistycznie bo słonko się dziś budzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj kochana, śliczny zielony bukszpanowy wieniec, zieloniutkie listki na gałązkach brzozy, wiosenne kwiaty w ogrodzie - po prostu czuć już wiosnę i Wielkanoc u CIEBIE...Ja też już nie mogę się doczekać prac w ogrodzie, ale jeszcze mokro strasznie- POZDRAWIAM WIOSENNIE

    OdpowiedzUsuń
  15. Aguś- poczułam się jak u siebie:)))Brzozowe gałązki już też u mnie kwitną:)Wiosennie się zrobiło, a ten lampionik z trzeciej fotki śliczny.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Aguś super wianek! Muszę kiedyś spróbować, bo wygląda bardzo zachęcająco! Na pewno jest piękną ozdobą Twojego domu!
    A tego powera Twojego to ja szczerze podziwiam i chylę czoła-mi się ostatnio jakoś mało chce...Tyle energii u Ciebie, może się zarażę!:))
    Pracowity miałaś weekend, ale jak miło zakończony!:) Pysznie!!!
    Ogródeczek zapowiada się ślicznie, wiosennie i kolorowo:)))
    Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Dotblogg-dziękuję za miłe odwiedziny.Odwdzięczę się na pewno.
    Martuś,dzięki.Jesteś kochana.
    Fredko-ja też najpierw dom.Ociepli się troszkę, osuszy to dopiero ,,w pole,,.
    Małgosiu,taki wianuszek to prosta sprawa a naprawdę cieszy oko.
    Mario-a u mnie w sobotę takie słoneczko było!
    Olqu-leć po brzózki.I napisz o tym,bo robisz to REWELACYJNIE!
    Ikuś-dziękuje za przemiłe słowa.
    Ivciu-u mnie też mokro w ogródku.Za wcześnie jeszcze na jakieś robótki w nim.
    Elizo-dziękuję Ci.
    Izuś-taki wianek to naprawdę prosta rzecz.Bukszpan jest fajny na wianki,bo sie świetnie wygina.
    Dziękuję Ci za ciepłe słowa.

    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wianek! Od razu widać, że wiosna się zaczęła. A porządki... Imponująca lista. Słońce z całą pewnością "dodaje skrzydeł".

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama chętnie bym ozdobiła mieszkanie takim wiankiem, ale bukszpan teściowej chyba by tego nie przeżył a własnego jeszcze nie posiadam ;-) Wspaniały klimacik u Ciebie, lubię tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekny wianuszek uplotlas,ptaszkowi napewno dobrze w nim.
    Pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Imoen,Bestyjeczko,Ateno-pięknie dziękuje za wszystkie Wasze miłe słowa!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawdziwie wiosennie już u Ciebie.
    I zazdroszczę pomytych okien :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo piękny wianek. Czy mogę pożyczyć pomysł?
    A u nas ledwo przebiśniegi z ziemi wyjrzały...
    Pozdrawiam serdecznie, agovaty.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam więc do mojego ogródka!!! Ja będę gadać, Ty...hmm no- będziesz się mogła czuć jak u siebie w końcu nie będę swojemu gościowi broniła dostępu do grabek, ma się to obycie;)))
    Pozdrowienia i uściski wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne wiosenne i łazienkowe klimaciki :)))
    Wiosna już przyszła! jest cieplutko :))) a teraz słońce zachodzi nad rzeką... u mnie dziś piękny dzionek był :)
    Pozdrowionka wiosenne :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie, wiosennie, trochę romantycznie.
    Bukszpanowy wianek śliczny, świetnie prezentuje się w towarzystwie ptaszka.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny wianuszek:) I jeszcze ta ptaszyna śliczna!! No kochana, piękna wiosna u Ciebie!!!
    Buziaczki ślę...

    OdpowiedzUsuń
  28. Wianek śliczny, taka zieleń jak lubię, zainspirowałaś mnie- może uda się podobny z barwinka? Nie mam bukszpanu, niestety... ja też już nie mogę doczekać się buszowania w ogrodzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjątka bardzo udane ,zielone i nastrojowe. Zazdroszczę tego powera do porządków. Mnie jeszcze nie naszło i za chwilę będę panikować...

    OdpowiedzUsuń
  30. Wianek bardzo wiosenny.
    Musze i ja sobie naciąć brzózki, bo tęskno mi już za listkami :-)

    A powera ja też w sobotę miałam. I spokojnie mogę stwierdzić, że święta mogą już sobie przyjść :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aga naprawdę klimatycznie..komponujesz..
    A witrynka super.Mam szczęście tez posiadac 2 -ale póki co nie tak ładne jak Twoja.Moje czekają na swoje 5min.-tylko nie wiem za ile lat to nastąpi. Narazie są w tzw.poczekalni.Pozdrówka-aga

    OdpowiedzUsuń
  32. Przesliczny wianuszek:).

    U mnie tez powoli coraz wiecej roslinek wychyla glowki z ziemi, niedlugo powinno sie zrobic naprawde ladnie wszedzie. I kolorowo:).

    Pozdrawiam poniedzialkowo!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ladny ten wianek, jak juz bede na swieta w domu to sprobuje podobny...Tylko skad ja wezme takiego nastrojowego kuraka do kompletu???
    PS.a skoro porzadki wiosenne zrobione w nastepne sloneczne dni to tylko buzie do slonca wystawic i troche sie poopalac.
    Pozdrowka z NL

    OdpowiedzUsuń
  34. Wianek skromny i delikatny, przez to wdzięczny. Małgosiny (?)ptaszek cudnie go zdobi. Ja do prac ogrodowych ani poweru a ni talentu niestety nie mam. Dobrze, że trawa mi jakoś rośnie ;), ale jak tak patrzę na Wasze ogródki, to żal ściska...

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudnie u Ciebie :) Z przyjemnością zagląda się i czerpie inspiracje :)
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  36. Kasiula-jak okna pomyte to juz posprzątane.
    Aguś-pożyczaj pomysł,nie ma problemu.
    Lejdiczku-tak kusisz,ze chyba sie do Ciebie naprawde wybiorę!!
    Daguś,Alizee,deZeal-dziękuję
    Agnieszko-myśle,ze z barwinka tez bedzie super!Tylko sporo go potrzebne będzie!
    Madziczku,Atuś,z potrzeby wnętrza,Lenko-wielkie dzięki.
    Agatko-dziekuje Ci.Ptaszyny takie można nabyć u Małgosi.Cudne są.
    Miro, zycie jest piękne-dziękuję pięknie
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  37. Agunia, pleć te wianuszki, bo cudne Ci wychodzą.
    W otoczeniu pięknych przedmiotów wygladają uroczo.
    Brzozowe gałązki wiosenny klimacik wprowadziły do domku, że nawet nie powinien Cię smucić chwilowy brak słoneczka :)
    A ogródek... Już niebawem! :)
    Ściskam mocniutko i serdeczniutko :*

    OdpowiedzUsuń
  38. get facebook likes
    buy facebook likes

    http://matadortravel.com/forum/travel-talk/whats-good-esl-or-tesol-course-i-can-take http://my.cheng-tsui.com/node/683/talk?page=3
    facebook likes get facebook likes 1000 facebook likes
    Do this for any kind of converter you download: Before installing, go to www.VirusTotal.com. Upload your file and it will take like 2 minutes to scan it with 40 different Anti-Virus softwares. That should tell you if its safe.

    buy facebook likes 1000 facebook likes [url=http://1000fbfans.info]buy facebook likes [/url] facebook likes

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ...