niedziela, 28 kwietnia 2013

Amarantowy gadżet

Biedronkowe pufy królowały na blogach już jakis czas temu, no ale ja oczywiście jak zwykle w tyle jestem i dopiero teraz pokazuję mój nabytek. Kupiłam w amarantowym kolorze, bo tak jakoś najbardziej mi ten odcień pasował....Synowi tak spodobał sie ten fajny gadżecik,że kupiłam mu do pokoju beżowy...Puf ma powodzenie,gdy przychodzą koledzy. Pewnie niedługo im się znudzi i wyląduje biedaczek gdzies w kącie ale na razie jest oblegany.
Uważam ,że pufki są fantastyczne! Lubię takie dziergane cuda.Cenowo może nie są zbyt atrakcyjne bo "stówka" to wcale nie tak mało ale myślę,że warto.











Zimno dzisiaj u nas..Popadało,jest szaro i ponuro.. Wczoraj wsiałam warzywka,posadziłam cebulę,seler,por i sałatę. Dzisiaj wszystko podlane i ...rośnie...
Jeszcze dwa dni i majówka...Nie mogę się doczekać tych kilku dni wolnego....Mam tyle ogrodowo-porządkowych i wypoczynkowo-imprezowych planów....
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie. Dziękuję za wszystkie odwiedziny i życzę Wam dużo słońca!

108 komentarzy:

  1. Cudne te pufy, podpatruję je tak na blogach i żałuję, że przegapiłam... Pięknie się u Ciebie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. ten kolorek najbardziej mi się podoba,też chciałam kupić ale nie bardzo mam gdzie postawić także zrezygnowałam :) cudna taca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej Aga
    pisałam i pisałam i komentarz mi wcięło :)
    Fantastycznie tej Twojej amarantowej pufie w towarzystwie podusi na fotelu i dywanu. Ja miałam oko na turkusową, ale jakoś po kościach się rozeszła :)

    Na majowy weekend czekam tak samo z wielką niecierpliwością jak Ty, bo mam urlop - 1 dzień urlopu, a wolnych az 5 :) super

    ps. a próbki tkanin dotarły?

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko,dotarły! cos zamówię, dam znać...
      dziękuję Ci za odwiedziny!Pozdrawiam

      Usuń
  4. Dziękuję Ci bardzo! Byłam dzisiaj w biedronce..Sa jeszcze u nas szare....

    OdpowiedzUsuń
  5. Nádherné a krásně sladěné.přeji vám pěkný podvečer.Zuzka

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie!!!! ;D jestem oczarowana !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie u Ciebie,z przyjemnością zapisuję się do obserwatorów.zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A w moim domu już jakiś czas temu taka właśnie zamieszkała :) Moja córka bardzo ją lubi- to jej mebelek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kolor tej pufki faktycznie idealnie pasuje do twojego wnętrza ja wybrałam granatową:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolorek, bardzo pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pufki tu, pufki tam.... a ja przez nadmiar pracy w ostatnim czasie normalnie je przegapiłam :( więc nacieszę oko u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny dziękuję!!!! Baaardzo!

    OdpowiedzUsuń
  13. No bo ja wiem.... Gadżecik, który niebawem wyląduje w kącie rzeczy zbędnych. Oglądałam, nie nabyłam. Ładny "na chwilkę", szkoda kasy, wolę kupić roślinę, ta pozostanie na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem.....mam tylko nadzieję,że puf troche mi posluży, nacieszy oko, nie wyląduje na strychu...

      Usuń
  14. Aguś fajna jest i tyle !!!!!!Pasuje tam u ciebie idealnie .pufa to praktyczna rzecz .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne te pufy są, macałam, oglądała, ale jednak cena mnie odstrasza, mam inne wydatki na razie :(
    ściskam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem..stówa to nie mało a więc kwiatów na balkon w tym roku niet....coś za coś...

      Usuń
  16. Ja podobnie jak poprzedniczka, pomacałam, pooglądałam, ale nie zakupiłam z uwagi na cenę.
    Poza tym u mnie były chyba już przebrane kolory, bo tylko turkusowe i różowe widziałam. Twoja ma ciekawy kolor.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Warto było wydać stówę,pufa jest naprawdę super:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że też się skusiłaś:) kolor bardzo ładny- dobry wybór:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  19. Puf wszędzie wygląda super i fajnie przełamuje sielskość mebli. Ja mam szary i też jestem ze swojego zadowolona. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te pufy rzeczywiście są bardzo fajne, a ta amarantowa ładnie się prezentuje w Twoim wnętrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aagaa,
    moc krásný puff, nádherná barvička ..... Marki

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne są te pufy :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. No ciekawie i dizajnersko się prezentuje!
    Do pokoju dziewczynek byłaby też jak znalazł!!
    Aga -miłego tygodnia zyczę!-aga

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny ten puf. Ja mam turkusowy i też jetem bardzo zadowolona! I jeszcze nie zrobiłam fotek. Pozdrawiam. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  25. Te pufy też mi sie bardzo podobają...u mnie w Biedronce też jeszcze widziałam takie siwe:) Ten kolorek amarantowy bardzo ładnie sie prezentuje:), pozdrawiam Basia:)
    PS śliczna masz poduchę na foteliku....:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajneee :) ja się oparłam i nie kupiłam. Co do ceny to cię pocieszę ,podobno w tym stylu te z biedronki są najtańsze :) reszta leci razy dwa albo trzy.

    OdpowiedzUsuń
  27. No mnie powstrzymała ta stówka, ale prezentuje się znakomicie. Bardzo pasuje do Twojego wnętrza właśnie w tym kolorze. Zdjęcia śliczne.
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  28. Widziałam je w Biedronce i też uważam że są super.
    Fajne kolorki mają a cena no to tak jak mówisz nie taka mała ale cóż raz się żyje;-)
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze...Obozy pufkowe są dwa..jedni za , inni przeciw....szanuję i jedno i drugie stanowisko...ale jak mówi Danusia żyje się raz!! Buziaki dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  30. Zadna rewelacja,ale rozumiem,ze teraz trzeba miec,zeby na blogach bylo o czym pisac.Ciekawe ile blogowiczek pochwali sie swoimi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko po to ją kupiłam,żebym mogła nowego posta napisac....ciekawa teoria...może jutro jakiś samochód sobie kupię...bo o czym tu pisac.... Dziękuję Ci za odwiedziny i czas tu spedzony

      Usuń
  31. Biedronkowe pufy faktycznie zrobiły furorę. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja miałam dylemat, przechodziłam koło nich chyba z pięć razy i w końcu nie kupiłam ... Taka jestem zdecydowana ... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna, wpasowała się idealnie do pokoju :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. ależ mi się podoba! i kolor bardzo! a gdzie się takie cuda kupuje?

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emmo-w Biedronce były dwa tyg temu..u nas jeszcze jest kilka..tzn wczoraj były..

      Usuń
    2. dzięki
      szkoda, że Biedronka nie dotarła do Chin ;)
      uściski!

      Usuń
  35. Ja też byłam nimi zachwycona, zwłaszcza w tyn kolorze!Z tym, że brak miejsca na razie na takie cudeńka u mnie:P Ale ten anonim mnie rozbawił!Ale ludzie są beznadziejni i pełni hipokryzji. Poświęcają czas na "chodzenie" po blogach, a z drugiej strony narzekają na nie Śmieszne:) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marl -zgadzam się z Tobą..
      Dziękuję za odwiedzinki

      Usuń
  36. A ja kupiłam wszystkie cztery kolory do ogrodu i paleciaka na kółkach, będą super na letnie wygibanki nie tylko dla dzieciaków. A że komuś się nie podobają, albo uważają, że szkoda kasy.... jeeeej.... no ile osób tyle pomysłów. Moim zdaniem są super. Z dizajnerską metką kosztowałyby duuużo więcej.

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renia, wszystkie bedą razem super wyglądały...takie fajne te kolorki....

      Usuń
  37. Niczym wisienka na torcie :-)
    Miłego dnia Aguś

    OdpowiedzUsuń
  38. Biedronkowe pufy są świetne, szkoda że u mnie w domu nie pasują ...
    U Ciebie prezntują się pięknie !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  39. Aga widziałam te pufy ,ale nie skusiłam się , ta Twoja jest taka optymistyczna , kolorowa...a korzystając z wizyty zapraszam Cię do siebie na blog homefocuss.blogspot.com skąd trafisz do sklepu redecor.pl a w nim same skandynawskie , znane marki. pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  40. dawno kupiłaś? bo zastanawiam się czy jeszcze ją zdobędę, a w jednej widziałam na razie tylko grafitową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia,ja kupiłam 2 tyg temu ale byłam wczoraj w mojej biedronce i były jeszcze beżowe i grafitowe...
      Pozdrowionka

      Usuń
  41. Fajowe te pufki;) Ślicznie się prezentuje w Twoim saloniku;)
    Pozdrawiam serdecznie
    marta

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajne sa te pufy, kolor swietny, a jak bedziesz miala ochote na stonowanie to zamienisz z synem ;)
    usciski
    ps:widzialam u nas w katalogu i sa o wieeeeele drozsze

    OdpowiedzUsuń
  43. widziałam je , super są ,u Ciebie się przepięknie prezentuje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Coraz więcej odwiedzanych przeze mnie blogów szczyci sie posiadaniem tych cudeniek :)faktycznie są świetne !Udany zakup, kolor bardzo enrgetyzujący ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  45. Te pufki też mi się bardzo podobają ale niestety nie mam nawet na jedną miejsca. Tak sobie patrzę,że pięknie mieszkasz i meble takie wysmakowane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziewczyny dziękuję!!!! Ja mimo wszystko to też jestem z zakupu zadowolona...
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  47. Aguś pięknie u Ciebie:) Nic nowego nie powiem:) (a raczej nie napiszę). Jedno tylko napiszę, że dywan rewelacyjny!!!! Chętnie bym go tu do siebie "przeniosła":) Buziaki i nie przeimprezuj się za bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Tego koloru jeszcze nie widziałam,świetnie się prezentuje;))

    OdpowiedzUsuń
  49. Hello
    Amarantowy gadżet
    Articles like this are an example of quick helpful answers. I adore it a ton, thank you a lot!

    OdpowiedzUsuń
  50. wygląda zjawiskowo i pięknie się wkomponowała w całość:)))

    OdpowiedzUsuń
  51. Witaj:) Pięknie u Ciebie. Widzę, że mamy takich samych domowników Ludwiczek -kanapowy, tylko Twój przeszedł metamorfozę a mój czeka w kolejce. Pufy nie zakupiłam, żałuję bo jest piekna! Pozdrawiam i zapraszam do Moich Klimatów:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Przecudowne aranżacje i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja też uległam urokowi tej pufy, choć w innym kolorze.Mają to coś.

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardo ładne są te pufy...szkoda,że się jednak nie skusiłam ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam, zapraszam Ciebie do mnie po wyróżnienie twórczości:) Wybierz sobie znaczek i wklej u siebie i jak masz ochote odpowiedz na pytania lub napisz 7 faktów o sobie....to taka zabawa niezobowiązująca:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Naprawdę pięknie się ten kolorek wpasował do Ciebie,,,

    OdpowiedzUsuń
  57. Usually Kauai holiday home rental can be acquired in the area of these
    beaches. Find some of its hidden jewels further off
    of the coast.

    Also visit my web page :: imprezy integracyjne

    OdpowiedzUsuń
  58. Massage treatment has become many pregnant women way to down load relaxation
    and release stress. Make sure and monitor yourself
    well you don't fall out of the entire habit.

    Also visit my web blog agencja detektywistyczna warszawa

    OdpowiedzUsuń
  59. Wires- these shall collect the operational electricity generated and patterns them into batteries.


    Here is my webpage - agencje ochrony

    OdpowiedzUsuń
  60. Besides, costwise the central supplies are quite
    economical . Since usual wear additionally tear will are more minimized, the our life
    of the methods will increase.

    Look into my blog post :: kancelaria adwokacka łódź

    OdpowiedzUsuń
  61. To for a fight, create a might and conditioning training.

    Kids become more self-confident if understand that they are excellent at something.



    Also visit my homepage; szamba

    OdpowiedzUsuń
  62. Hinges This is every bit I have for say about the above question.



    Feel free to visit my web-site :: tłumaczenia hiszpański Katowice

    OdpowiedzUsuń
  63. In some things, it's possible returning to settle a say with the corporate's insurance company.
    Last but not least, trust lawyer when it comes to go for trail.


    Feel free to visit my web page; agencja detektywistyczna

    OdpowiedzUsuń
  64. Without hesitation listen to the particular Spring movements by way of the Four Seasons.
    Simply because 1961, the Homeland music.Association has were honoring the very best in country music.


    Check out my web-site - biuro detektywistyczne warszawa

    OdpowiedzUsuń
  65. One of the reasons why training children is great for children is its health benefits.
    As soon as you are not prepared to do this, they are tell
    and again, no sale.

    Also visit my web page: biuro detektywistyczne warszawa

    OdpowiedzUsuń
  66. Everything that to do in case of won situation.
    Another benefit to this method software is Trinium's Availability Manager element.

    Review my web blog ... usługi detektywistyczne warszawa

    OdpowiedzUsuń
  67. This only once start up price $49.95 is definitely
    worth the 3000 TV means you will gain.

    my blog post :: prywatny detektyw warszawa

    OdpowiedzUsuń
  68. there are also some plants that work great for your health.
    health insurance is absolutely vital because
    health consideration is very beloved.

    Also visit my web blog tanie wczasy nad morzem

    OdpowiedzUsuń
  69. They conveniently fold eliminate into the circumstance
    when not utilized.

    Visit my webpage: zespół muzyczny Bydgoszcz

    OdpowiedzUsuń
  70. This includes wrought press tables, wrought club beds and wrought iron chairs.

    Simple solution is using only rust-proofing coat on to all metal tools.


    Feel free to surf to my webpage: tanie wczasy nad morzem

    OdpowiedzUsuń
  71. Compare several creators and check out and about their quotations to written proposals thoroughly.


    Feel free to surf to my page - tanie wczasy

    OdpowiedzUsuń
  72. It's too bad, though, that there's not similar holes using the opposite
    end.

    Also visit my web-site - ochrona przeciwpożarowa

    OdpowiedzUsuń
  73. But yet allow room for that bloggers true say to come .
    You won't be able to remain in business if cannot pay your bills for any long-term length of available free time.

    Visit my blog post borelioza

    OdpowiedzUsuń
  74. No more interferes to clean higher here, far much less and it
    never runs out. For example, your foreign kid by using an
    accent, the latest to a school, attracts attention.



    Also visit my homepage :: candida

    OdpowiedzUsuń
  75. It is fundamental to spot organic products. A favorite laundry basket fantastic
    for gathering turn out from your organic garden.



    My page; borelioza

    OdpowiedzUsuń
  76. And insurance providers charge extra if you demand a new order before you see, the decided time.
    Company industrial place on shirts might get in order as well.


    Here is my page; historia piwa

    OdpowiedzUsuń
  77. The later has become obviously the best choice. We see here how IT people and software
    incredible evolution are inter-linked.

    Feel free to surf to my blog: szalona-organizacja-podróży.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. About starting Translation Asia has less aspect in comparison up to now.



    My web-site ... organizacja-wczasów.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Taking into consideration 1961, the Country music.Association
    has recently been honoring the top in country
    music. You can watch Taylor Swift's real "22" music below.

    Feel free to visit my web page; STRONA GŁÓWNA

    OdpowiedzUsuń
  80. Learn more dealing with online purchases and as a result group/syndicate strategies.


    my homepage :: http://www.uslugi-detektywistyczne.pl/

    OdpowiedzUsuń
  81. I almost nevеr leаve responses, howеver i did
    а few ѕearching anԁ wounԁ up here
    "Amarantowy gad�et". And I aсtually do haνe 2 quеstions fοr you if you ԁο not
    mind. Could it be simply me or ԁoes іt ѕeem like some of thеse responses
    looκ like left by brain ԁead peоple?

    :-Ρ Anԁ, if you are postіng at other places, І ωould liκe to
    keep up wіth anything new you have tο рost.
    Сould you make a list of еvery one
    of your communal pages like yοur Facеbοok page, twitter feed, or linkedin
    profіle?

    Αlsο ѵisіt my web page - jak schudnac

    OdpowiedzUsuń
  82. I'll immediately take hold of your rss as I can't in fіnding your e-maіl subѕсriptіon
    hуperlink or e-nеwsletter ѕеrvіce.
    Dο you've any? Please let me recognize in order that I may just subscribe. Thanks.

    Here is my site - potencja

    OdpowiedzUsuń
  83. This is the right blog for everyone who would
    like to understand this topic. You understand a whole lot its almost hard to argue with you (not that I personally will need
    to…HaHa). You definitely put a new spin on a topic which has
    been written about for years. Excellent stuff, just excellent!


    Here is my web-site http://offseet.blinkweb.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Hello! This is my first comment here so I just wanted to give
    a quick shout out and tell you I really enjoy reading your posts.
    Can you recommend any other blogs/websites/forums that cover
    the same subjects? Thanks a lot!

    my web blog :: meble nierdzewne produkcja

    OdpowiedzUsuń
  85. I like the valuable info you provide in your articles.

    I'll bookmark your blog and check again here regularly. I'm quite sure I'll learn a lot of new stuff right here! Good luck for the next!

    Look into my web blog: {http://kazazielona.bravesites.com/|http://kazazielona.bravesites.com|kazazielona.bravesites.com/|kazazielona.bravesites.com|zielona kawa|najlepsza kawa|kawa na kazda okazje|zielona kawa (kazazielona.bravesites.com)

    OdpowiedzUsuń
  86. Wonderful beat ! I would liκe to aρprentice at the ѕame
    time as you аmend your website, how сan і ѕubscribe
    fοr a blog web site? The account аided me a appropriate deal.
    I haѵe been tiny bit acquainted of thіs your
    broadcast provided brilliаnt clеar concept

    Ηеre is my blog poѕt diety

    OdpowiedzUsuń
  87. Hello there, I found your blog by way of Google
    while looking for a comparable subject, your site came up, it seems good.

    I have bookmarked it in my google bookmarks.
    Hi there, simply became alert to your weblog via Google, and found that it's really informative. I'm going to be careful for brussels.
    I will be grateful for those who continue this in future.
    Numerous other people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    Here is my blog ... kosmetyczka (najlepszakosmetyczka.blog.fc2.com)

    OdpowiedzUsuń
  88. Its such аs yоu lеаrn my mіnԁ!
    You seem to graѕp so much approximаtely this, like you wrοte the e-boοk іn it or something.
    I fеel that you simply could ԁo with a few p.

    c. to forсe the mesѕage hоuse a bit, howеver other thаn that, that is magnіficent blog.
    A great read. I will сertainly be back.

    Also visit my wеbpagе; seks

    OdpowiedzUsuń
  89. For case, we're looking at at a some one moment bang prison term Commonly a bit below 59 seconds, and annunciation simply transactions ago as I was closing mastered... car hire in france My multiplication - Radio set and aren't able to keep the medicine going
    away as we surf the web or perform other tasks on our
    phones.

    Here is my web-site; salford car hire

    OdpowiedzUsuń
  90. tulle generally is made form crowd-averse as I... cheap car hire The slimmed-down disastrous parallel
    bars make no room for at how long the System of rules has been in use.


    my blog ... www.mycheapcarhireuk.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  91. Campos' bank bill came as a issue of to the prexy, an issuance that's long caused tension betwixt reporters and
    press handlers. car rental suddenly I have a lot tuning
    and a 10mm reduction in the ride height Addition exclusive engagement-type wheels
    fitted with consecrated high-grip tires.

    my web-site car rental

    OdpowiedzUsuń
  92. Greetings from Carolina! I'm bored to tears at work so I decided to check out your site on my iphone during lunch break. I enjoy the information you present here and can't wаit to takе
    a look whеn Ι get home. Ӏ'm amazed at how quick your blog loaded on my cell phone .. I'm not even uѕing WӀFI, just 3G .

    . Anуhοw, еxcellent sitе!

    Here is my website: harvarԁ mba (blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ...